مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:302023-12-28فرهنگي

دو انتصاب مهم در وزارت ارشاد / احکام جدید برای الهیاری و سمیعی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیرحسین سمیعی که پیش از این معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود را به جای محمدالهیاری فومنی به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب کرد و محمدالهیاری فومنی را که به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیرحسین سمیعی که پیش از این معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود را به جای محمدالهیاری فومنی به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب کرد و محمدالهیاری فومنی را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدالهیاری فومنی در شرایطی به بنیاد رودکی منتقل شده است که چندی پیش وزیر فرهنگ در جمع خبرنگاران گفته بود قصد خاصی برای جا به جایی الهیاری ندارد.

اکنون که الهیاری به بنیاد رودکی منتقل شده است، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد الهیاری فومنی آمده است: با عنایت به تجربه و سوابق ارزشمند جناب­عالی در حوزه فرهنگ و هنر و تعامل سازنده­ تان با اصحاب این حوزه و به استناد ماده 12 اساسنامه بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و به پیشنهاد هیئت مدیره محترم طی مصوبه جلسه مورخ 4/10/1402، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو انتصاب مهم در وزارت ارشاد / احکام جدید برای الهیاری و سمیعی

دو انتصاب مهم در وزارت ارشاد / احکام جدید برای الهیاری و سمیعی