مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 08:552024-01-19بين الملل

فؤاد ایزدی: حمایت آمریکا از صهیونیست ها موجب ناامنی منطقه شده است


فواد ایزدی کارشناس مسائل بین الملل با اشاره جنایات وحشیانه اسراییل در غزه گفت: حمایت آمریکا و انگلیس از صهیونیست ها موجب ناامنی منطقه شده است.

- فؤاد ایزدی عضو هیات علمی دانشگاه و کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حمله آمریکا و انگلیس به یمن و حمایت آنها از جنایت صهیونیست ها، گفت: یمنی ها بیش از یک ماه از آغاز جنگ غزه صبر کردند و اقدامی علیه صهیونیست ها انجام ندادند اما با استمرار این جنایات در غزه، یمن به مقابله به رژیم صهیونیستی پرداخت و اقدام موفقی که یمنی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه انجام داد این بود که به اسراییل ضربه اقتصادی وارد کردند.

وی افزود: این اقدامی است که همه کشورها باید بر علیه جنایات اسراییل انجام دهند، چراکه ذیل قوانین بین الملل اگر کشوری در یک جایی نسل کشی انجام دهد باید سایر کشورها تا جایی که دستشان می رسد چنین اقدام جنایت باری را متوقف کنند زیرا این وظیفه ای است که در قوانین بین الملل برای کشورها در نظر گرفته شده است.

این کارشناس مسائل بین الملل تأکید کرد: برخی از کشورهای عربی همچون امارات در حین اینکه اسراییلی ها در حال بمباران غزه بودند اما آنها میزبان رییس جمهور رژیم صهیونیستی شدند، این اقدام امارات خلاف قوانین بین المللی است اما اقدام یمنی ها ذیل قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فؤاد ایزدی: حمایت آمریکا از صهیونیست ها موجب ناامنی منطقه شده است

فؤاد ایزدی: حمایت آمریکا از صهیونیست ها موجب ناامنی منطقه شده است