مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:002024-01-06ورزشي

کسانی که در حادثه تروریستی کرمان به نظام تهمت می زنند از شیطان پیروی می کنند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان معتقد است که کسانی که در حادثه تروریستی کرمان به نظام جمهوری اسلامی تهمت می زنند از شیطان پیروی می کنند.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان معتقد است که کسانی که در حادثه تروریستی کرمان به نظام جمهوری اسلامی تهمت می زنند از شیطان پیروی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی 16 دی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولان شهرستان گرمسار و بخش ایوانکی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مجموعه ورزشی کوثر ایوانکی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سیدرضی موسوی و نیز شهدای حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: آن انسانِ بدبخت و نادانی که به زائران حاج قاسم اهانت می کند از درک عشق مردم به شهدا عاجز است.

وی با اشاره به وعده های الهی به مجاهدان و مومنین خاطرنشان کرد: خداوند متعال در آیه 30 سوره مبارکه فصّلت می فرماید إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدون به یقین کسانی که گفتند پروردگار ما خداوند یگانه است، سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می شوند که نترسید و غمگین مباشید، و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که در حادثه تروریستی کرمان به نظام تهمت می زنند از شیطان پیروی می کنند

کسانی که در حادثه تروریستی کرمان به نظام تهمت می زنند از شیطان پیروی می کنند