مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 21:452024-01-15سياسي

جزییات تکمیلی قوانین انتخابات مجلس اعلام شد


سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به قوانین تبلیغات انتخابات مجلس گفت: در اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب سال 1398 وزارت کشور سامانه shafafiat را برای نامزدها تعیین کرده است که بزودی ابلاغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جواد شفیعی ثابت دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان عصر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات با اشاره به قوانین تبلیغات انتخابات مجلس اظهار کرد: برابر ماده هفتاد قانون انتخابات مجلس مراجع اداری و انتظامی و قضایی موظف به برخورد با تبلیغات غیر مجاز در فضای حقیقی و مجازی هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت تبلیغاتی نامزدهای مجلس هشت روز قبل از اخذ رای و تا 24 ساعت قبل از اخذ رای ادامه خواهد داشت، گفت: برای نخستین بار، ستاد انتخابات و دولت برابر قانون، امکانات مناسبی را در اختیار نامزدها برای تبلیغات قرار خواهد داد تا ضمن کاهش هزینه های تبلیغاتی، عدالت انتخاباتی نیز رعایت گردد.

به گفته مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان، برابر تبصره یک ماده 70 وزارت کشور و سایر نهادهای ذی صلاح موظفند جرائم انتخاباتی را بررسی و به شورای نگهبان و مراجع قضایی ارسال کنند و تصمیم گیری به عهده آنان خواهد بود لذا هیات های اجرایی 46گانه ر استان گیلان در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تکمیلی قوانین انتخابات مجلس اعلام شد

جزییات تکمیلی قوانین انتخابات مجلس اعلام شد