مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:062023-12-25سياسي

تبریز پارکینگ شد


قصه پیچیده و به ظاهر غیرقابل حل ترافیک شهر تبریز، کم کم در حال تبدیل شدن به یک معضل شهری بزرگ است اما مسئولان این روزها راه حل ترافیک را فرار از مسئولیت می دانند.

- فارس - تبریز، اگر چه تا امروز جلسات زیادی توسط مسئولان استان برای رفع معضل ترافیک تبریز برگزار شده و پیشنهادهایی نیز برای آن مطرح شده اما سرانجام این تصمیمات و پیشنهادها مشخص نیست و این معضل همچنان لاینحل مانده است.

  حالا اوضاع سیاستگذاری و مدیریت ترافیک تبریز به قدری آشفته است که امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه دوازدهم آبان ماه از مشکل ترافیکی شهر تبریز گلایه کرده و معتقد است استفاده از نخبگان برای رفع مشکلات ترافیکی شهر ضروری است و با انتقاد گفته است که 2 ساعت برای رفتن به مجلس ختم در ترافیک ماندیم .

از سوی دیگر کارشناسان در کنار مسوولان ایستاده و معتقدند که در سنوات گذشته متولیان امر کم کاری کرده اند، ترک فعل شده و کارهای انجام شده در حوزه ترافیک شهری غیرکارشناسی پیش رفته تا جایی که استاندار آذربایجان شرقی عابدین خرم در جلسه اخیر شورای ترافیک گفته است مدیریت شهری کارشناس متخصص در امر ترافیک ندارد ، نتیجه این وضعیت موجب نارضایتی مردم و حتی امام جمعه تبریز شده است که باید فکر عاجلی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز پارکینگ شد

تبریز پارکینگ شد