مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:552024-01-15فناوري

عکس سلفی با آثار تاریخی، ابزارِ رونق صنعت گردشگری است


یکی از دستاوردهای فناوری ارتباطات، رواج عکس سلفی با استفاده از گوشی های تلفن همراه است هر چند که ممکن است به عنوان یک رفتار عامیانه و غیرجدی محسوب شود، - ایسنا/اصفهان یک فعال حوزه رسانه گفت: یکی از دستاوردهای فناوری ارتباطات، رواج عکس سلفی با استفاده از گوشی های تلفن همراه است هر چند که ممکن است به عنوان یک رفتار عامیانه و غیرجدی محسوب شود، اما نتیجه مثبت در زندگی شهروندان و نوع ارتباط آنان با اطراف داشته است.

علی اکبر مقنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عکس های سلفی در دنیای امروز نشانه ای از سبک زندگی در زیست مجازی تلقی می شود و عکاس را با سوژه پیرامونی عکس پیوند می دهد و عکس سلفی با آثار تاریخ و تمدن، ابزارِ رونق صنعت گردشگری است.

وی افزود: دوربین های گوشی موبایل یک وسیله فراگیر در اجتماع امروز شده است و می تواند اسباب آن شود تا هر فرد حضور خودش را ثبت کند و خاطره هایش را آن گونه که خود می پسندد برای خودش تکثیر کرده و واقعیت زندگی را به نوعی خودمانی کند.

این فعال حوزه رسانه، تصریح کرد: موزه ها یکی از فضاهایی است که کمتر در دسترس شهروندان قرار دارد و در یک فضای رسمی و جدی روایت می شود و کسی قادر به عکاسی در آن نیست.

مقنی تأکید کرد: موزه ها به عنوان بخشی از تاریخ و تمدن کشور، باید با جامعه پیوند داشته باشند و به مخاطب نزدیک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس سلفی با آثار تاریخی، ابزارِ رونق صنعت گردشگری است

عکس سلفی با آثار تاریخی، ابزارِ رونق صنعت گردشگری است