مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:052023-12-29سياسي

اسلام خواهان حفظ خانواده و غرب دنبال نابودی آن است


مذهب اسلام به دنبال حفظ خانواده است و آن را بنیان اصلی می داند در حالی که تمدن غربی انسان را به لذت جویی سوق می دهد و تلاش می کند آن را نابود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با بیان اینکه در سوره بقره یکی از نعمت ها را نجات قوم بنی اسراییل از دست فرعون می داند اظهار کرد: یکی از عذاب هایی که فرعون به قوم بنی اسراییل وارد کرد این بود که پسران را می کشت و زنان را زنده نگاه می داشت.

وی با بیان اینکه کشتن فرزند یک عذاب است، اما زنده ماندن زنان نیز عذاب بود در تشریح این مطلب عنوان کرد: مرحوم علامه طباطبایی دلیل زنده نگاه داشتن زنان را استثمار آنها می داند چراکه حیا را از زنان می گرفتند و از آنها برای شهوترانی خود استفاده می کردند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه وقتی سیاست ها زن را به بازیچه تبدیل کند، قرآن کریم آن را عذاب می داند تصریح کرد: در جامعه ای که خانواده سست کند و به زن نگاه ابزاری داشته باشد، به تعبیر قرآن کریم عذاب نازل شده است.

وی ادامه داد: در غرب حقوقی را برای زنان زمانی که جریان های فمنیست و مدرنیته مطرح شد، تعریف کردند اما در قبال این حق ها چه حق هایی را از زنان تضییع کردند و چه بلایی را بر سر جامعه زنان آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام خواهان حفظ خانواده و غرب دنبال نابودی آن است

اسلام خواهان حفظ خانواده و غرب دنبال نابودی آن است