مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 22:252024-01-20اقتصادي

محکومیت میلیاردی یک شرکت متخلف بین المللی پخش روغن در زاهدان


سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت بیش از 10 میلیارد ریالی یک شرکت متخلف بین المللی پخش روغن خوراکی در زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده مربوط به ثبت نشدن کالای موضوع قاچاق در سامانه جامع انبارها شامل انواع روغن خوراکی به ارزش هشت میلیارد و 531 میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شعبه با توجه به محتویات پرونده و احراز اینکه روغن های خوراکی کشف شده فاقد قبض ورود و خروج در سامانه جامع انبار ها هستند، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت 2 میلیارد و 132 میلیون ریال معادل یک چهارم کالای خارج نشده، به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت هشت میلیارد و 531 میلیون ریال جریمه نقدی برای بهای مال از دست رفته و در مجموع متهم را به پرداخت 10 میلیارد و 663 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده است.

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان در بازدید از یک شرکت بین المللی و استعلام لازم از سامانه جامع انبار ها این تخلف را کشف و برای تعزیرات حکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت میلیاردی یک شرکت متخلف بین المللی پخش روغن در زاهدان

محکومیت میلیاردی یک شرکت متخلف بین المللی پخش روغن در زاهدان