مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:502023-12-26اقتصادي

کوچ پاییزه عشایر کرمانشاه تا آخر هفته به اتمام می رسد


مدیر امور عشایری استان کرمانشاه با بیان اینکه همه ادارات و نهادها باید برای خدمت رسانی بیشتر به عشایر پای کار باشند، گفت: عشایر استان نیاز به توجه بیشتر دارند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر امور عشایری استان کرمانشاه با بیان اینکه همه ادارات و نهادها باید برای خدمت رسانی بیشتر به عشایر پای کار باشند، گفت: عشایر استان نیاز به توجه بیشتر دارند.

علی جعفر رضایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه استان کرمانشاه حدود پنج هزار خانوار عشایری کوچ رو دارد و مابقی عشایر استان نیمه کوچ رو بوده و اغلب ساکن روستاها هستند، گفت: خانوارهای عشایری کوچ روی استان حدود 20 هزار نفر جمعیت داشته که به دو صورت درون استانی و برون استانی کوچ می کنند.

رضایی ادامه داد: پاییز امسال حدود چهار هزار خانوار عشایری درون کوچ به مناطق قشلاقی داخل استان کوچ کرده اند و مابقی هم برون کوچ بوده و به مناطق ییلاقی استانهای همجوار مثل ایلام، خوزستان و لرستان کوچ کردند.

مدیر امور عشایری استان کرمانشاه با اشاره به اتمام کوچ پاییزه عشایر استان تا آخر هفته، گفت: کوچ پاییزه عشایر استان از اواسط مهر ماه شروع شده و هم اکنون تنها کوچ عشایر ایل زوله - که حدود 70 خانوار جمعیت دارند و به دلیل مشکلات پیش آمده با عشایر استان خوزستان کوچشان به تعویق افتاده بود- باقی مانده که آنها هم تا آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ پاییزه عشایر کرمانشاه تا آخر هفته به اتمام می رسد

کوچ پاییزه عشایر کرمانشاه تا آخر هفته به اتمام می رسد