موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:202024-01-16اقتصادي

مصوبه 4 هزار میلیارد تومانی سفر رییس جمهور برای راه های زنجان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از تصویب اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی در سفر دور دوم رییس جمهور در حوزه راه خبر داد و گفت: از جمله مصارف این مصوبه نصب روشنایی و اصلاح نقاط حادثه خیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینبان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح وظایف این اداره کل اظهار کرد: این اداره کل با توجه به فصول مختلف برنامه ریزی و اقدام می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تعداد نیروهای شاغل در این اداره کل را 520 نفر اعلام و تصریح کرد: مجموعه اقدامات انجام شده منتج به روکش آسفالت 151 کیلومتر از مسیرهای استان در سال جاری شده است.

وی به انجام روکش آسفالت 131 کیلومتر از راه های فرعی استان اشاره کرد و گفت: در حوزه ساخت راه های روستایی هم 15 احداث و افتتاح شده است.

قزوینیان ارزش پروژه های اثرگذار  انجام شده در این اداره کل را یک هزار و 300 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: یکی از این پروژه ها روکش آسفالت آزاد راه زنجان به قزوین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به تغییر مولفه های لازم برای شناسایی نقاط حادثه خیز اشاره و تصریح کرد: از 97 نقطه حادثه خیز شناسایی شده در چند سال گذشته، اقداماتی برای رفع مشکلات انجام شده، ولی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه 4 هزار میلیارد تومانی سفر رییس جمهور برای راه های زنجان

مصوبه 4 هزار میلیارد تومانی سفر رییس جمهور برای راه های زنجان