مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:202023-12-25اقتصادي

فارس پذیرای سرمایه گذاری های جدید در حوزه نفت و گاز است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: سرمایه گذاری جدید نفت گاز به شکل مشارکتی دولت و بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت های بومی استان فارس انجام خواهد شد و بخش عمده ای از استان را در بر می گیرد.

- حسن شیخ نیا در گفتگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه ظرفیت های نفت گاز و پتروشیمی در استان فارس بی بدیل است، گفت: علاوه بر همجواری با ذخایر نفت و گاز که در استان بوشهر و هرمزگان قرار دارد، ظرفیت بسیار خوبی هم در خود استان فارس داریم.

در کنار این ذخایر صنایع پایین دستی و صنایع مادری نیز در استان شکل گرفته که می تواند سازه های دریایی را در ظرفیت های بزرگ به اجرا برساند.

وی افزود: شرکت فاتح صنعت یکی از آن شرکت های بزرگی است که سال هاست به عنوان پیمانکار اصلی در حوزه نفت و گاز فعالیت دارد.

شیخ نیا تاکید کرد: تلاش استان این است که بتوانیم از این ظرفیت های بالقوه در استان به طور خدادادی وجود دارد استفاده کنیم و بتوانیم با توجه به دانشگاه ها و متخصصین، شرکت ها و پیمانکاران بسیار خوبی که در استان وجود دارند به نقطه مطلوبی برسانیم.

وی افزود: برنامه ریزی هایی که در استان داریم، چه در بخش دولتی و چه بخش خصوصی بر این اساس است که بتوانیم در زمینه نفت و گاز رتبه یک کشور را در آینده نزدیک به دست آوریم و به عنوان استان پیشتاز بتوانیم از این ذخای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس پذیرای سرمایه گذاری های جدید در حوزه نفت و گاز است

فارس پذیرای سرمایه گذاری های جدید در حوزه نفت و گاز است