مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:252024-01-13اقتصادي

83 درصد تعهد اشتغال چهارمحال و بختیاری محقق شده است


مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 83 درصد تعهد اشتغال امسال استان محقق شده است، گفت: تا کنون 20 دستگاه اجرایی به مانده تعهد ایجاد اشتغال خود عمل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مولوی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 83 درصد تعهد اشتغال امسال استان محقق شده است، گفت: در سال جاری 38 دستگاه اجرایی استان تعهد اشتغال داشتند که تا کنون 20 دستگاه به مانده تعهد ایجاد شغل عمل کرده اند.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به شروع پرداخت سهم امسال و سال گذشته تسهیلات تبصره 18 و همچنین پرداخت تسهیلاتی که در شبکه بانکی ایجاد شده است، از کلیه متقاضیانی که دریافت کننده تسهیلات این تبصره هستند تقاضا می شود در نزدیک ترین زمان ممکن نسبت به فعال کردن طرح اقتصادی خود اقدام کنند.

 شرط بهره مندی از یارانه اختصاصی، فعال بودن طرح اقتصادی است وی عنوان کرد: شرط بهره مندی از یارانه اختصاصی تسهیلات، فعال بودن طرح است که بلافاصله پس از دریافت فعال بودن طرح اقتصادی، کمیته های نظارت استانی و شهرستانی، از مکان طرحی که از تسهیلات استفاده کرده بازدید میدانی انجام داده و چنان چه طرح فعال باشد و تسهیلات به صورت هدفمند هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 درصد تعهد اشتغال چهارمحال و بختیاری محقق شده است

83 درصد تعهد اشتغال چهارمحال و بختیاری محقق شده است