مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 21:352023-12-23اقتصادي

اجرای 108 پروژه گردشگری با حجم سرمایه گذاری 350 میلیارد ریال در آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: در حوزه گردشگری 108 پروژه فعال سرمایه گذاری با حجم سرمایه گذاری 350میلیارد ریال در استان آذربایجان شرقی در حال اجرا است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: در حوزه گردشگری 108 پروژه فعال سرمایه گذاری با حجم سرمایه گذاری 350میلیارد ریال در استان آذربایجان شرقی در حال اجرا است.

  احمد حمزه زاده در آیین کلنگ زنی بزرگترین و اولین پل معلق استان آذربایجان شرقی در شهرستان هوراند افزود: در حال حاضر از کل حجم سرمایه گذاری 331 هزار میلیارد تومان در بخش گردشگری کشور، استان آذربایجان شرقی با حجم سرمایه گذاری 350 میلیارد ریال رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در شهرستان هوراند کمترین حجم سرمایه گذاری اختصاص یافته بود ولی امروز با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی شاهد ایجاد مگاپروژه پل معلق در این شهرستان هستیم که بیشک با اتمام این پروژه عظیم تاثیرات زیادی در توسعه، اشتغال زایی، آبادانی و جذب سرمایه و گردشگر در این شهرستان و حتی منطقه ارسباران خواهیم بود.

حمزه زاده با اشاره به زنجیره ارزش صنعت گردشگری، گفت: زنجیره ارزش صنعت گردشگری با مؤلفه هایی مانند (اقامت، حمل و نقل، پذیرایی و جاذبه ها) مشخص می شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 108 پروژه گردشگری با حجم سرمایه گذاری 350 میلیارد ریال در آذربایجان شرقی

اجرای 108 پروژه گردشگری با حجم سرمایه گذاری 350 میلیارد ریال در آذربایجان شرقی