مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:252024-01-10اقتصادي

راه اندازی گمرک در منطقه ویژه اقتصادی کازرون


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از راه اندازی کمرگ و گرفتن کد گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از راه اندازی کمرگ و گرفتن کد گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون خبر داد.

سیدمسعود عظیمی امروز، 20 دی ماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی کازرون که با حضور نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه افزایش سرمایه گذاری، پشتیبانی از تولید و توسعه صادرات از مهم ترین اهداف ایجاد مناطق ویژه اقتصادی است، گفت: برای تحقق این اهداف در منطقه ویژه اقتصادی کازرون، از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به راه اندازی گمرک و اخذ کد گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون گفت: به صورت رسمی امکان صادرات و واردات به نام این گمرک فراهم شد و سرمایه گذاران می توانند واردات و صادرات خود را ازطریق گمرک کازرون به تمام نقاط جهان انجام دهند.

عظیمی با اشاره به بسترها و زیرساخت های فراهم شده برای جذب سرمایه گذار و استقرار واحدهای تولیدی صادرات محور افزود: شرکت شهرک های صنعتی فارس با همکاری و تعامل با سایر دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی و حمایت های ویژه استاندار فارس، برای تبدیل این منطقه ویژه اقتصادی به یکی از مناطق پررونق صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گمرک در منطقه ویژه اقتصادی کازرون

راه اندازی گمرک در منطقه ویژه اقتصادی کازرون