مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 22:402024-01-04حوادث

راز سرقت های مسلحانه باند کلاه داران!


باند مخوف سرقت های مسلحانه از گیم نت های مشهد در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی متلاشی شد که سرکردگی آن ها را قاتل نجات یافته از پای چوبه دار به عهده داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از مراکز بازی های رایانه ای حاشیه شهر مشهد که توسط اعضای یک باند مخوف صورت گرفت، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی بررسی های تخصصی را در این باره آغاز کردند.

تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد اولین سرقت های مسلحانه دزدان نقاب دار در شهریور گذشته هنگامی رخ داده است که تعدادی جوان و نوجوان مشغول بازی های رایانه ای در شهرک مهرگان بودند که ناگهان 4 جوان موتورسوار در حالی که سلاح وینچستر در دست داشتند وارد مرکز بازی های رایانه ای شده و همه اموال را به سرقت برده اند.

هنوز بیشتر از یک ماه از این ماجرا سپری نشده بود که دومین دستبرد مسلحانه در خیابان رسالت 151 رخ داد اما این بار دزدان مسلح نقاب دار از یک دستگاه پژو 405 استفاده کرده بودند.

آنان در نیمه های شب زمانی به مرکز بازی های رایانه ای هجوم بردند که تعدادی از مشتریان از شدت ترس و وحشت به خود می لرزیدند.

سارقان مسلح با یک قبضه چاقو و برای ایجاد رعب و وحشت بیشتر به سمت متصدی گیم نت حمله ور شدند و سر او را شکستند و در همین حال گوشی تلفن یکی از مشتریان را نیز زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز سرقت های مسلحانه باند کلاه داران!

راز سرقت های مسلحانه باند کلاه داران!