مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:352024-01-03سياسي

دشمن نشان داد حضور مردم پای آرمان های انقلاب را تحمل نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در جمع دانش آموزان دختر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در دفتر وی حضور داشتند؛ - امام جمعه موقت تهران گفت: حادثه تروریستی در کرمان نشان می دهد که دشمن حضور مردم استان های مختلف در زیارت شهید بزرگوار ما را بر نمی تابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در جمع دانش آموزان دختر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در دفتر وی حضور داشتند؛ با شنیدن خبر بمب گذاری تروریستی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، این عمل را تداوم دشمنی آمریکا و اسراییل با محور مقاومت دانست.

امام جمعه موقت تهران ضمن ابراز همدردی با خانواده های این شهدا گفت: این حادثه تروریستی نشان می دهد که دشمن حضور مردم استان های مختلف در زیارت قبر شهید بزرگوار ما را بر نمی تابد.

نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: زیارت مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی به معنی تجدید بیعت با آرمان های امام و انقلاب است و دشمن توانایی درک و تحمل این بیعت مردم را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن نشان داد حضور مردم پای آرمان های انقلاب را تحمل نمی کند

دشمن نشان داد حضور مردم پای آرمان های انقلاب را تحمل نمی کند