مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:102023-12-26اقتصادي

رکوردشکنی صادرات در گمرک لرستان طی 30 سال گذشته


در 9 ماهه امسال 80 هزارتن صادرات به ارزش 59 میلیون دلار که از نظر وزنی 76 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشتیم که در طول 30 سال خدمت استان یک آمار منحصر به فرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حسن حسینی صبح امروز در نشست سه شنبه های خبری لرستان اظهار کرد: در یک سال اخیر از واحدهای تولیدی بازدیدهایی بسیاری به جهت شناسایی و احصای مشکلات انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان صادرات غیرنفتی در شرق استان انجام می شود که با همکاری گمرک کشور تمامی مراحل لازم در منطقه ویژه اقتصادی ازنا انجام می گیرد.

مدیرکل گمرک لرستان از پیگیری ها جهت عملیاتی کردن گمرک منطقه ویژه اقتصادی بروجرد خبر و ادامه داد: به محض حصارکشی و دیوارکشی به واحدهای مستقر در منطقه ارائه خدمت خواهند داشت.

حسینی بیان داشت: در 9 ماهه امسال 80 هزارتن صادرات به ارزش 59 میلیون دلار که از نظر وزنی 76 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشتیم که در طول 30 سال خدمت استان یک آمار منحصر به فرد است.

وی با بیان اینکه شرکت های تولیدی استان بیشترین سهم را در واردات دارند، گفت: در 9 ماهه امسال 15 میلیون دلار واردات داشتیم که از نظر وزنی 8 درصد و از نظر دلاری 136 درصد رشد داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی صادرات در گمرک لرستان طی 30 سال گذشته

رکوردشکنی صادرات در گمرک لرستان طی 30 سال گذشته