مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:352024-01-13اقتصادي

بیش از 73 درصد کالاهای موردنیاز پالایشگاه گاز ایلام تولید داخلی است


رییس امور کالا شرکت پالایش گاز ایلام گفت: طی 9 ماهه نخست امسال، 73 درصد کالاهای مورد نیاز پالایشگاه از تولیدکنندگان داخلی تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، منوچهر کرمیان رییس امور کالا شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه خرید تولیدات داخلی در اولویت اصلی این شرکت قرار دارد، گفت: طی 9 ماهه نخست امسال، 73 درصد کالاهای مورد نیاز این پالایشگاه از تولیدکنندگان داخلی تامین شده است.

 وی افزود: برای شناسایی و بهره مند سازی از شرکت های داخلی با اعلام فراخوان در برخی از زمینه های مورد نیاز در این پالایشگاه و بازدید از توانایی آن شرکت ها در جلسه های خودکفایی، صلاحیت آن ها در خریدها استفاده شده است.

کرمیان اظهار داشت: این امر علاوه بر حمایت از تولید داخل، صرفه جویی قابل توجه ارزی برای این پالایشگاه به همراه داشته است.

رییس امور کالا شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی، مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری واحدهای عملیات، مهندسی و دیگر واحدهای ذیربط تلاش شد که خرید کالای داخلی در اولویت قرار گیرد.

کرمیان از خرید بیش از 140 قلم کالا از شرکت های دانش بنیان در 9 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: ارزش کالاهای خریداری شده به مبلغ 403 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 73 درصد کالاهای موردنیاز پالایشگاه گاز ایلام تولید داخلی است

بیش از 73 درصد کالاهای موردنیاز پالایشگاه گاز ایلام تولید داخلی است