مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 18:302023-12-28سياسي

امروز تمام جهان به حقانیت جمهوری اسلامی پی برده اند


افرادی که در امر خطیر تعلیم و تربیت فعالیت دارند، در ساختن ایران قوی نقشی مهمی بر عهده آنها است و ایران قوی در حوزه اقتصاد نیز باید قدرتمند باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در همایش روشنگری و بصیرت افزایی فرهنگیان استان اصفهان اظهار کرد: مردم غیور اصفهان، در دوران انقلاب در صحنه حضور داشتند، فرمان امام(ره) را لبیک گفتند و در دوران دفاع مقدس از نزدیک شاهد دلاوری ها بودیم و اکنون نیز در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی با اشاره به وجود پیوند و ارتباط بین شهدا افزود: پنجم دی سالگرد بیستمین زلزله بم است که چند 10 هزار نفر جان خود را از دست دادند و سردار سلیمانی و شهید احمد کاظمی در شمار اولین مدیرانی بودند که بی درنگ خود را برای کمک به مردم بم رساندند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه افرادی که در دوران جنگ سینه سپر کردند، در شرایط سخت و دشوار نیز توان هدایت و گره گشایی دارند، تصریح کرد: بصیرت فراتر از دیده بصر است، بصیرت در جایی است که عقل و اندیشه به کار می افتد و عبرت آموزی روی کار می آید و آن هایی که اهل بصیرت هستند، می توانند تحلیل صحیحی از مسائل پیرامون خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز تمام جهان به حقانیت جمهوری اسلامی پی برده اند

امروز تمام جهان به حقانیت جمهوری اسلامی پی برده اند