مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:002023-12-24ورزشي

اعلام اسامی برندگان سومین مرحله قرعه کشی دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر


در سومین مرحله قرعه کشی که از سوی باشگاه پرسپولیس به انجام رسید، 12 نفر از هواداران پرسپولیس که دارای پرسپولیس کارت بانک شهر هستند، برنده بلیت مسابقه روز پنجشنبه 7 دی ماه (مسابقه پرسپولیس و نساجی مازندران) و کیت اصلی لباس باشگاه پرسپولیس و کارت هدیه .

- اعلام اسامی برندگان سومین مرحله قرعه کشی دارندگان "پرسپولیس کارت" بانک شهر در سومین مرحله قرعه کشی که از سوی باشگاه پرسپولیس به انجام رسید، 12 نفر از هواداران پرسپولیس که دارای پرسپولیس کارت بانک شهر هستند، برنده بلیت مسابقه روز پنجشنبه 7 دی ماه (مسابقه پرسپولیس و نساجی مازندران) و کیت اصلی لباس باشگاه پرسپولیس و کارت هدیه ده میلیون ریالی از طرف بانک شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان طور که پیش از این اعلام شده بود، از این پس با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب بین دارندگان کارت هواداری، برای بهره مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه کشی انجام خواهد شد.

بدین منظور سومین قرعه کشی صورت پذیرفت و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می شوند، 12 نفر به عنوان برنده انتخاب شدند.

بر این اساس، به اطلاع هواداران عزیز می رساند؛ آقایان آرین سلطانی هریس فرزند مجید، ایمان دریایی فرزند اسمعیل، یاشار سمنگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی برندگان سومین مرحله قرعه کشی دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر

اعلام اسامی برندگان سومین مرحله قرعه کشی دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر