مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:052024-01-07ورزشي

تقدیر از «زندگی به رنگ خدا» به عنوان برترین مرکز مشاوره استان قم


وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مرکز مشاوره « زندگی به رنگ خدا» به عنوان برترین مرکز مشاوره استان قم تجلیل کردند.

- تقدیر از زندگی به رنگ خدا به عنوان برترین مرکز مشاوره استان قم ایسنا/قم وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا به عنوان برترین مرکز مشاوره استان قم تجلیل کردند.

در مراسمی که با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و برخی از نمایندگان مجلس در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، از مراکز برتر مشاوره کشور تقدیر شد.

در این مراسم از علیرضا امیدواریان صاحب امتیاز و رییس هیئت مدیره مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا که رتبه نخست را در بین مراکز مشاوره استان قم کسب کرده بود نیز قدردانی به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز مشاوره زندگی به رنگ خدا با بیش از یک دهه فعالیت درخشان در بخش های تخصصی روانپزشکی، روانشناسی و نوروساینس با حضور بهترین اساتید و کارشناسان کشور به مردم شریف استان خدمت رسانی می کند.

ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناسی در زمینه های خانواده، ازدواج، طلاق، اعتیاد، کودک و نوجوان، تحصیلی، شغلی، و روان درمانی، انجام خدمات نوروساینس، برگزاری کارگاه های عمومی و تخصصی و همایش های علمی بخشی از فعالیت های این مرکز به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از «زندگی به رنگ خدا» به عنوان برترین مرکز مشاوره استان قم

تقدیر از «زندگی به رنگ خدا» به عنوان برترین مرکز مشاوره استان قم