مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:502023-12-28سياسي

به منظور شرکت در کمیسیون همکاری های مشترک دو کشور؛ وزیر نیرو عازم تاجیکستان شد


وزیر نیرو به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و تاجیکستان، امروز به دوشنبه پایتخت کشور تاجیکستان سفر کرد.

- به منظور شرکت در کمیسیون همکاری های مشترک دو کشور؛ وزیر نیرو عازم تاجیکستان شد وزیر نیرو به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و تاجیکستان، امروز به دوشنبه پایتخت کشور تاجیکستان سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و رییس ایرانی کمیسیون همکاری های مشترک ایران و تاجیکستان، امروز پنجشنبه به منظور شرکت در شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان عازم دوشنبه پایتخت جمهوری تاجیکستان شد.

اجلاس شانزدهم همکاری های اقتصادی مشترک ایران و تاجیکستان در شرایطی از روز سه شنبه (پنجم دی) کار خود را آغاز کرده که برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای صنایع پایه ایران با عنوان ایران ساخت چاشنی این دوره از نشست های دو جانبه شده است؛ در همین زمینه این اجلاس طی سالیان متمادی در راستای تقویت و توسعه ظرفیت ها و فعالیت های اقتصادی و همچنین نزدیکی هر چه بیشتر دو همسایه فارسی زبان با اشتراکات فرهنگی فراوان و قدمت تاریخی بسیار برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به منظور شرکت در کمیسیون همکاری های مشترک دو کشور؛ وزیر نیرو عازم تاجیکستان شد

به منظور شرکت در کمیسیون همکاری های مشترک دو کشور؛ وزیر نیرو عازم تاجیکستان شد