مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:202023-12-26اجتماعي

آلودگی توسط سه شرکت در اهواز مشهود است


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بر اساس پایش های شبانه ایجاد آلودگی از سوی شرکت های فولاد، کربن بلک و نوین چوب مشهود است و نتیجه به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد قلی نژاد معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس پایش های شبانه ایجاد آلودگی از سوی شرکت های فولاد، کربن بلک و نوین چوب مشهود است و نتیجه این پایش که انجام نشدن اقدامات کنترلی توسط شرکت های نام برده است به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این صنایع از قبل به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: یکی از مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا برای شرایط اضطراری آلودگی عدم فعالیت صنایعی است که از قبل اخطاریه گرفته اند.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: آلودگی شرکت فولاد همیشگی و مشهود، آلودگی شرکت کربن بلک بر اساس رسوبات موجود در منازل و خیابان ها کاملا مشخص است همچنین شرکت نوین چوب علاوه بر اینکه باعث آلودگی شدید هوا می شود فاضلابش در اطراف کارخانه تخلیه می شود.

وی ادامه داد: با وجود صدور اخطاریه و اقدام مرجع قضایی اما هنوز شرکت نوین چوب سیستم های کنترلی را بصورت کامل فعال نکرده است و با توجه به جهت باد به سمت اهواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی توسط سه شرکت در اهواز مشهود است

آلودگی توسط سه شرکت در اهواز مشهود است