مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:502024-01-19سياسي

ناوگروه رزمی - آموزشی نیروی دریایی ارتش به آب های بین المللی اعزام شد


آموزشی نیروی دریایی ارتش، متشکل از ناو بوشهر و ناو تنب، با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده این نیرو در منطقه یکم امامت نداجا بندرعباس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین بدرقه ناوگروه رزمی آموزشی نداجا به آب های بین المللی و اقیانوسی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) گفت: مایه مباهات است که شاهد هستیم با وجود توطئه های دشمنان، امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش با تمام توان در صحنه های بین المللی و اقیانوسی حضور فعال دارد.

امیردریادار ایرانی با اشاره به شرف یابی اخیر محضر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) افزود: برابر فرمایشات معظم له، ماموریت های نیروی دریای ارتش تاثیرات بین المللی و سیاسی برای کشور داشته و در شأن مردم ایران و نقطه عطف نیروی دریایی ارتش است.

وی با اشاره به 2 عملیات سنگین نیروی دریایی ارتش در ماه های گذشته و توقیف کشتی متخلف آمریکایی در آب های دریای عمان، دفاع از منافع و حقوق مردم کشور عزیزمان و عمل به وعده را از مصادیق نیروی های مسلح و نیروی دریایی ارتش دانست و اظهار داشت: در شرایط منطقه مشخص است که پرچم و قدرت در دست کیست، همه، ایرانی ها را به عمل هوشمندانه به حرف هایشان می شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگروه رزمی - آموزشی نیروی دریایی ارتش به آب های بین المللی اعزام شد

ناوگروه رزمی - آموزشی نیروی دریایی ارتش به آب های بین المللی اعزام شد