مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 08:152024-01-04اقتصادي

تعداد زیادی از صنایع شهرستان آباده در 6ماهه اخیر آلاینده بودند


رییس اداره محیط زیست شهرستان آباده گفت: تعداد زیادی کارخانجات در شهرستان آباده به دلایل بار آلایندگی بیش از حد مجاز، نصب نکردن سیستم های پالایش لحظه ای بر روی دودکش ها و عدم بروزرسانی و بهینه سازی فیلترها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، کارخانه های زیادی در اطراف شهرستان آباده در حال فعالیت هستند و یا به زودی شروع به کار می کنند، این کارخانه ها علی رغم منافع بسیاری که برای شهر و اشتغال آفرینی شهروندان به همراه دارد، اگر نظارتی بر فعالیت آن ها نباشد ضررهای جدی ای برای مردم شهر به ارمغان خواهد آورد.

فعالیت زیاد کارخانه ها در شهرستان آباده اهمیت وظیفه اداره محیط زیست شهرستان در قبال حفظ سلامت مردم را می رساند، در چند مدت اخیر گلایه های زیادی از آلودگی هوا در اطراف برخی کارخانجات کاشی و همچنین کارخانه سیمان شده است و تصاویر زیادی نیز از حجم آلودگی ها در فضای مجازی منتشر شده است.

یکی از سوالات مهم مردم در خصوص نحوه نظارت اداره محیط زیست بر این کارخانجات می باشد، به همین جهت برای شفاف سازی در این خصوص به سراغ اداره محیط زیست شهرستان آباده رفتیم.

عباس نیا رییس اداره محیط زیست آباده در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: روند نظارت و ارزیابی کارخانجات در سطح شهرستان هم از طرف آزمایشگاه معتمد استان و هم از سوی اداره به صورت مداوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد زیادی از صنایع شهرستان آباده در 6ماهه اخیر آلاینده بودند

تعداد زیادی از صنایع شهرستان آباده در 6ماهه اخیر آلاینده بودند