مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 00:322024-01-02سياسي

کنعانی: «حاج قاسم سلیمانی» شهید راه دفاع از انسانیت است


شهید سلیمانی شهید صلح است، زیرا او برای صلح و آرامش در منطقه می جنگید.

شهید سلیمانی، شهید اسلام، شهید اخلاق، و شهید راه دفاع از انسانیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر کنعانی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که پیش از ظهر امروز در سالن بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مسئله فلسطین را همواره اولین و مهمترین مسئله جهان اسلام و بلکه جهان می دانست، گفت: دلیل این موضوع روشن بود.

اشغال سرزمین فلسطین، تعرض به مسجدالاقصی قبله اول مسلمین و اشغال آن، کشتار هزاران نفر، آواره کردن میلیونها نفر، محروم کردن یک ملت از حقوق طبیعی و انسانی خود و تاسیس یک رژیم مبتنی بر نژاد پرستی، بزرگترین ظلم و بزرگترین منکر، بارزترین نقض حقوق بشر و آشکارترین بی عدالتی در حق یک ملت بلکه نوع بشر در تاریخ معاصر بشری بود.

وی افزود: علاوه بر اینها رژیم صهیونیستی یک ماهیت نژادپرستی داشته و دارد و به دنبال حذف کامل یک ملت، اشغال سرزمین دیگران، توسعه سرزمینی هویت جعلی خود بود و هست و رویای از نیل تا فرات را داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی راهبرد امنیت و بقای خود را در ایجاد ناامنی و بی ثباتی منطقه و جهان اسلام بنا گذاشت و همچنان بر آن راهبرد ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: «حاج قاسم سلیمانی» شهید راه دفاع از انسانیت است

کنعانی: «حاج قاسم سلیمانی» شهید راه دفاع از انسانیت است