مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:102023-12-25اقتصادي

لجستیک و حمل و نقل از دغدغه های تجار زنجانی در صادرات به ترکیه است


مدیر عامل شرکت توسعه صادرات استان زنجان با بیان اینکه مشکلات لجستیکی و حمل و نقل جزو دغدغه های مهم تجار محسوب می شود، گفت: گاهی ورود و خروج از مرز ترکیه بیش از نه روز به طول می انجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد محمدی، سرکنسول ایران در استانبول امروز در سفر یک روزه به استان زنجان، از شرکت توسعه صادرات استان بازدید و با هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت در خصوص برنامه ها و فعالیت های تجاری استان زنجان گفت وگو کرد.

کاظم پاکداد، مدیرعامل شرکت توسعه صادرات استان زنجان با تشریح فعالیت های شرکت در خصوص انجام خدمات صادراتی و تسهیلگری دراین رابطه، از سرکنسول ایران در استانبول خواستار همکاری در حل وفصل مشکلات تجار و محصولات تجاری در حمل ونقل کالاهای صادراتی به کشور ترکیه شد.

مدیر عامل شرکت توسعه صادرات استان زنجان با بیان اینکه مشکلات لجستیکی و حمل و نقل جزو دغدغه های مهم تجار محسوب می شود، تصریح کرد: گاهی ورود و خروج از مرز ترکیه بیش از نه روز به طول می انجامد.

وی مشکلات رانندگان در خروج از کشور را عدم رعایت نوبت از طرف مسئولان مرزی و کم کاری در انجام امور گمرکی و ترخیص کامیون از طرف مسئولان گمرک گوربلاغ ترکیه در ورود و خروج رانندگان از مرز برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لجستیک و حمل و نقل از دغدغه های تجار زنجانی در صادرات به ترکیه است

لجستیک و حمل و نقل از دغدغه های تجار زنجانی در صادرات به ترکیه است