مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:402024-01-07فرهنگي

بهترین فیلم سال از نگاه انجمن منتقدان آمریکا


جوایز سالانه انجمن ملی منتقدان فیلم آمریکا، فهرست برگزیدگان خود را در شاخه های مختلف اعلام کرد.

- جی پلاس ؛ به نقل از واریتی، پنجاه وهشتمین دوره جوایز انجمن ملی منتقدان فیلم آمریکا با رای گیری از منتقدان فیلم، فهرست برترین های سال 2023 سینما را انتخاب کرد و فیلم زندگی های گذشته به کارگردانی سلین سانگ جایزه مهم بهترین فیلم را به خود اختصاص داد.

این درام رمانتیک که نخستین ساخته بلند سلین سانگ است، داستان دو دوست دوران کودکی از کره جنوبی را دنبال می کند که برای چند روز در نیویورک دوباره به هم متصل می شوند.

این فیلم در اولین نمایش جهانی خود در جشنواره ساندنس به نمایش گذاشته شده بود و پیش از این در جوایز فیلم مستقل نیویورک (گاتهام) نیز جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرده بود.

فهرست کامل برندگان جوایز سالانه انجمن ملی منتقدان آمریکا از این قرار است: بهترین فیلم: "زندگی های گذشته رتبه دوم: منطقه مورد علاقه اپنهایمر بهترین فیلمنامه: سامی برچ (می دسامبر ) رتبه دوم: سلین سانگ (زندگی های گذشته) دیوید همینسون، (جاماندگان) تبلیغات بهترین بازیگر مرد: اندرو اسکات برای همه ما غریبه ها رتبه دوم: جفری رایت (داستان آمریکایی) کیلین مورفی (اپنهایمر) بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: چارلز ملتن برای می دسامبر رتبه دوم: رابرت داونی جونیور (اپنهایمر) ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین فیلم سال از نگاه انجمن منتقدان آمریکا

بهترین فیلم سال از نگاه انجمن منتقدان آمریکا