مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:452024-01-19فرهنگي

اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر زندان های فارس برگزار شد


شانزدهمین جشنواره تئاتر زندان های استان فارس که با حضور و رقابت 25 گروه از 15 موسسه کیفری استان برگزار شد، با معرفی برترین ها بکار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل زندان های استان در این ارتباط گفت: شانزدهمین جشنواره تئاتر زندانیان فارس با معرفی نفرات برتر پس از 5 روز رقابت گروهای حاضر، بکار خود پایان داد.

اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه 40 اثر از زندان های فارس به دبیرخانه ارسال شده بود، افزود: 3 دارو پس از ارزیابی آثار، 25 اثر را انتخاب کردند که و وارد رقابت شدند.

وی تصریح کرد: جشنواره در 4 بخش نمایشنامه نویسی، نمایشنامه خوانی، تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی برگزار شد که در پایان 48 نفر منتخب شدند که قرار است نفرات و آثار برتر به رقابت بیست و یکمین جشنواره تئاتر زندانیان کشور اعزام شوند.

مدیرکل زندان های فارس همچنین افزود: زندانیانی در این جشنواره حائز عناوین برتر می شوند از تاسیسات و ارفاقات حقوقی و قضایی مختلفی اعم از مرخصی، اشتغال بکار بیرون زندان،پابند الکترونیک و.

در صورت وجوب شرایط قانونی، بعنوان تشویق برخوردار خواهند شد.

این مقام ارشد زندان های فارس همچنین در جمع حاضران در اختتامیه این جشنواره نیز گفت: گرچه زندان محدودیت هایی را برابر قانون و برای صیانت از امنیت آحاد مردم در مواجهه با جرم، برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر زندان های فارس برگزار شد

اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر زندان های فارس برگزار شد