مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:402023-12-23بين الملل

ان بی سی نیوز: جنگ اوکراین، پوتین را قوی تر می کند


یک رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره به تحولات جنگ اوکراین به بررسی چالش های روسای جمهوری اوکراین و روسیه پرداخته و موقعیت آن ها را نسبت به سال گذشته با یکدیگر مقایسه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک رسانه آمریکایی با بررسی تحولات یک سال گذشته در اوکراین و روسیه گزارش داد که ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه و ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین در دو موقعیت متفاوت در جنگ پیش رویشان قرار گرفته اند.

شبکه ان بی سی نیوز گزارش کرد: یک سال پیش، زلنسکی در کنگره آمریکا با تشویق ایستاده طولانی و وعده کمک های چند میلیارد دلاری برای کمک به جنگ با ارتش پوتین مواجه شد.

در عین حال، رییس جمهوری روسیه از جلب توجه گریزان بود.

ارتش او در حال شکست بود و خودش نیز با چالش هایی در رده خود مواجه بود که سعی داشت آن ها برطرف کند.

روز سه شنبه، به نظر می رسید که جای آن ها عوض شده باشد؛ پوتین در یک نشست خبری وزارت دفاع مصمم و پیروز به نظر می رسید، در حالی که زلنسکی در یک نشست خبری شتاب زده آخر سال، در تنگنا و مستاصل به نظر می آمد.

تازه ترین سفر زلنسکی به واشنگتن حال اینکه رییس جمهوری روسیه در نشست خبری خود در احاطه افسران ارشد ارتش کشورش در حال تمجید از اقدامات جنگی روسیه، سرزنده به نظر می آمد و این تفاوت زیادی با شش ماه پیش دارد که جایگاه او در قدرت و رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ان بی سی نیوز: جنگ اوکراین، پوتین را قوی تر می کند

ان بی سی نیوز: جنگ اوکراین، پوتین را قوی تر می کند