مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 02:302024-01-08اقتصادي

امکان دریافت اطلاعات دقیق از مخازن نفتی با تصویربرداری سه بعدی


دستگاه میکروسی تی صنعتی از دستاوردهای یکی از شرکت های دانش بنیان زمینه مطالعه سنگ نفت را برای محققان فراهم کرده و محققان با استفاده از این اطلاعات می توانند داده های کاملی از مخازن نفتی دریافت کنند.

- دستگاه میکروسی تی صنعتی از دستاوردهای یکی از شرکت های دانش بنیان زمینه مطالعه سنگ نفت را برای محققان فراهم کرده و محققان با استفاده از این اطلاعات می توانند داده های کاملی از مخازن نفتی دریافت کنند.

حسین قدیری، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، دستگاه تصویربرداری سه بعدی در دو مدل LOTUS-NDT برای کاربرد در تست های غیر مخرب در حوزه های مختلف مانند حوزه نفت و قطعات با عنوان میکروسی تی اسکن صنعتی و LOTUS-inVivo با عنوان میکرواسکن کلینیکال برای تصویربرداری از حیوانات کوچک با کاربرد در پژوهش های پری-کلینیکال را از دستاوردهای این شرکت نام برد و افزود: دستگاه میکروسی تی اسکن یک دستگاه تصویربرداری سه بعدی از اجسام است که با تصویربرداری در ابعاد میکرونی (یک هزارم میلی متر)، اطلاعاتی از داخل اجسام در اختیار محققان قرار می دهد.

این دستگاه برای تصویربرداری صنعتی از سنگ و فلز و اجسام طراحی و ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اساس دستگاه میکروسی تی اسکن صنعتی، پرتو اشعه ایکس ثابت است، به این صورت که نمونه مورد نظر در دستگاه قرار می گیرد و با چرخش حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان دریافت اطلاعات دقیق از مخازن نفتی با تصویربرداری سه بعدی

امکان دریافت اطلاعات دقیق از مخازن نفتی با تصویربرداری سه بعدی