مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:452024-01-08بين الملل

تبدیل هوا به آب آشامیدنی با نوآوری در انرژی های تجدیدپذیر


با توجه به کمبود آب منبع استارت آپ ایالات متحده گزینه ای را ارائه کرده است که می تواند هوا را به آب تبدیل کند؛ فن های داخل پنل های خورشیدی، بخار آب را از هوا بیرون می کشند که به نوبه خود به آب مایع تبدیل می شود و می تواند برای استفاده به عنوان آب آشامیدنی آماده شود.

- با توجه به کمبود آب منبع استارت آپ ایالات متحده گزینه ای را ارائه کرده است که می تواند هوا را به آب تبدیل کند؛ فن های داخل پنل های خورشیدی، بخار آب را از هوا بیرون می کشند که به نوبه خود به آب مایع تبدیل می شود و می تواند برای استفاده به عنوان آب آشامیدنی آماده شود.

مجمع جهانی اقتصاد در گزارش سال 2023 خود با عنوان تقویت انتقال موثر انرژی می گوید که 95 درصد از کشورها نمره کل شاخص انتقال انرژی خود را در دهه گذشته بهبود بخشیده اند.

بر اساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد، پیشرفت در انتقال انرژی جهانی در 3 سال گذشته تنها رشد اندکی داشته و نوآوری سریع و موثر انرژی های تجدیدپذیر برای دستیابی به اهداف آب وهوایی بسیار مهم است که می تواند به کشورها در دستیابی به اهداف انتشار گازهای گلخانه ای کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر قرار است گرمایش به 1.

5 درجه سانتی گراد محدود شود، انتشار گازهای گلخانه ای باید تا سال 2030 تقریباً به نصف کاهش یابد بنابراین، مایه دلگرمی است که مبتکران همچنان به پیشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل هوا به آب آشامیدنی با نوآوری در انرژی های تجدیدپذیر

تبدیل هوا به آب آشامیدنی با نوآوری در انرژی های تجدیدپذیر