مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:252024-01-06سياسي

اردوی راهیان نور یک کار فرهنگی فوق العاده است


اهمیت و جایگاه بالای اردوهای راهیان نور برای همه ی ما روشن و مشخص است و دفاع مقدس گنجینه ای است که هرگز تمام نخواهد شد و تا آخر با ما است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز، گفت: اهمیت و جایگاه بالای اردوهای راهیان نور برای همه ی ما روشن و مشخص است و دفاع مقدس گنجینه ای است که هرگز تمام نخواهد شد و تا آخر با ما است.

صفر نصراله زاده در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور ادامه داد: با توجه به مسائل بودجه ای، بودجه ی راهیان نور باید با همکاری روسای دانشگاه های استان تامین شود.

وی تاکید کرد: اردوی راهیان نور یک کار فرهنگی فوق العاده است و اگر دانشجویان از این سفر معنوی بمانند، یک فرصت برزگ فرهنگی را از دست می دهیم.

ضرورت حضور روسا، مسئولان و اساتید دانشگاه ها در اردوی راهیان نور و همراهی با دانشجویان فرمانده سپاه عاشورا نیز گفت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب اهمیت و جایگاه اردوی راهیان نور را -مخصوصا از بعد جهاد تبیین- صد چندان کرده است و با توجه به شرایط بودجه ای انتظار ما از دولت انقلابی این بود که بودجه ی لازم را برای موضوع مهمی چون راهیان نور در نظر می گرفت و امید ما به بودجه ی استانی است که امر مطاع رهبر معظم انقلاب که حضور حداکثری دانشجویان و بهره بردن از برکات معنوی و مقدس راهیان نور است، محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی راهیان نور یک کار فرهنگی فوق العاده است

اردوی راهیان نور یک کار فرهنگی فوق العاده است