مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:252024-01-19دانش

برگزاری رویدادی استارت آپی در حوزه خوراک دام و طیور


رویداد استارت آپی «استفاده از ضایعات و پسماندهای کشاورزی در خوراک دام و طیور» در قالب طرح رویدادهای رقابتی مساله محور برگزار می شود.

- رویداد استارت آپی استفاده از ضایعات و پسماندهای کشاورزی در خوراک دام و طیور در قالب طرح رویدادهای رقابتی مساله محور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد استارت آپی استفاده از ضایعات و پسماندهای کشاورزی در خوراک دام و طیور به همت بنیاد نخبگان استان آذربایجان غربی و با همکاری دانشگاه ارومیه و کارگزار توانمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

ارزشیابی تغذیه ای پسماندها، تعیین سطوح بهینه پسماندها و اثر آنها بر عملکرد جیره غذایی، ارائه فرمولاسیون های جدید جیره غذایی بر پایه پسماند محصولات کشاورزی، روش های نوین فرآوری پسماندها، اثرات تغذیه ای پسماندها بر سلامت دام، طیور و آبزیان، مقایسه مزیت نسبی استفاده از پسماندها نسبت به سایر اقلام خوراکی و همچنین افزایش آگاهی عمومی جامعه در مورد بازیافت و امکان استفاده بهینه از پسماند محصولات کشاورزی، از مهمترین محورهای این رویداد است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، رویداد استارت آپی استفاده از ضایعات و پسماندهای کشاورزی در خوراک دام و طیور، نهم اسفندماه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویدادی استارت آپی در حوزه خوراک دام و طیور

برگزاری رویدادی استارت آپی در حوزه خوراک دام و طیور