مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 21:002023-12-31سياسي

قدردانی فرمانده سپاه باشت از مردم در سالروز حماسه 9 دی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت از بصیرت مردم انی شهرستان در سالروز حماسه 9 دی قدردانی کرد.

- سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در باشت با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، آن را روز ایستادگی ملت شریف ایران در برابر فتنه ها و خلق برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: حماسه نهم دی یادآور پشتیبانی و حمایت گسترده ملت غیور ایران اسلامی از ولایت فقیه است.

وی افزود: در این روز که از ایام الله بود، مردم بابصیرت کشورمان دست شیطانی دراز شده فتنه گران به سمت آنها را درهم شکسته و به عقب راندند.

 غلامشاهی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران بعد از حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات سعی کردند شیرینی این پیروزی و اقتدار را به کام مردم تلخ کنند؛ بنابراین با فتنه تقلب گروهی از جاهل را به همراه عوامل داخلی خود از منافقین به کار گرفتند و باعث متشنج شدن فضای کشور شدند.

فرمانده سپاه شهرستان باشت ادامه داد: ملت بصیر ایران با نکته سنجی، موضع خود در برابر فتنه گران را جدا ساخته و با حضور خود در راهپیمایی 9دی، حمایت خود از انقلاب و ایران اسلامی را اعلام و اسباب شکست و یاس مجدد دشمنان را فراهم کرده و محاسبات دشمنان را در هم ریختند که باید از بصیرت والای مردم باشت تقدیر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرمانده سپاه باشت از مردم در سالروز حماسه 9 دی

قدردانی فرمانده سپاه باشت از مردم در سالروز حماسه 9 دی