مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 23:202024-01-08سياسي

استقامت در برابر دشمنان رمز پیروزی ملت ایران است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان را رمز پیروزی ملت ایران برشمرد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان را رمز پیروزی ملت ایران برشمرد.

  حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یادواره آبروی محله و افتخار کوچه شهید محسن رسولی در اهر، گفت: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با مشکلات و تهدیدات زیادی از سوی دشمنان روبرو بودند که توانستند با ایستادگی، صبر و استقامت در برابر دشمنان به پیروزی برسند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران بالاتر از ملت های صدر اسلام است، گفت: این ملت بزرگ ایران با تحلیل دقیق، زمان شناس و ولایتمدار توانسته اند بیش از 44 سال از عمر پر برکت انقلاب در مقابل همه توطئه ها و فتنه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.

نجفقلی زاده سرایی در ادامه تنها مشکل ایران در مقابل دشمنان را جنگ نرم عنوان کرد و افزود:جنگ امروز دشمنان با ملت ایران جنگ نرم است و دشمنان با همه توان به میدان آمده اند و می خواهند از طریق جنگ نرم در فضای مجازی و ایجاد فتنه جدید ذهن جوانان را کنترل کنند و این جزو توطئه های دشمنان است که باید در مقابل آن ها ایستادگی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقامت در برابر دشمنان رمز پیروزی ملت ایران است

استقامت در برابر دشمنان رمز پیروزی ملت ایران است