مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:112024-01-13حوادث

مفقودی سه کوهنورد در ارتفاعات مشگین شهر


شهرام محمدی، فرماندار مشگین شهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشگین شهر اظهار کرد: سه کوهنورد جوان که 2 تن از آن ها برادر هستند، 2 روز پیش از منزل به سمت ارتفاعات روستای الوج در جنوب غربی شهرستان مشگین شهر خارج شده اند و اما دیشب خبر مفقودی این سه نفر به نیروهای امدادی و پلیس اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان از اولین ساعات اطلاع از مفقودی این سه کوهنورد جوان نسبت به جستجوی آن ها پرداخته و به رغم تلاش شبانه روزی نجاتگران هلال احمر تا این لحظه هیچ نشانه ای از سه فرد گمشده در ارتفاعات جنوب غربی شهرستان در نزدیکی روستای الوج از توابع بخش قصابه، به غیر از یک دستگاه خودروی لندرور به دست نیامده است.

وی تاکید کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان در ساختمان فرمانداری مستقر بوده و اقدامات لازم در راستای جستجوی این افراد انجام می شود اما با توجه به سردی هوا و کولاک در ارتفاعات سبلان، عملیات جستجو با سختی مواجه شده و عملا امکان جستجو وجود ندارد و اما تمام نیروها و امکانات شهرستان فراخوانده شده و به محض پایداری جوی عملیات جستجو و امدادرسانی ادامه می یابد.

محمدی عنوان کرد: در حال حاضر 5 تیم امداد و نجات در منطقه حضور دارند و عملیات امدادرسانی انجام می شود و باتوجه به پیش بینی هواشناسی از روز یکشنبه و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفقودی سه کوهنورد در ارتفاعات مشگین شهر

مفقودی سه کوهنورد در ارتفاعات مشگین شهر