مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:252023-12-26سياسي

برگزاری مراسم نکوداشت زنده یاد دکتر عباس شیبانی/ خدمتی ماندگار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس شیبانی زاده 1310 در تهران است و از وی می توان به عنوان پزشک، سیاستمدار، از اعضای موسس نهضت آزادی ایران، - مراسم یادبود و اولین سالگرد درگذشت بزرگمرد و اسوه مردم دوستی، مرحوم دکتر عباس شیبانی، بنیانگذار هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران صبح امروز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس شیبانی زاده 1310 در تهران است و از وی می توان به عنوان پزشک، سیاستمدار، از اعضای موسس نهضت آزادی ایران، نماینده مجلس خبرگان قانون اساسی، عضو پیشین شورای شهر تهران یاد کرد.

زنده یاد عباس شیبانی در سال 1378 هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران را جهت نیل و تحقق اهداف عالیه همچون فراهم سازی زمینه معالجه بیماران در داخل کشور، بی نیاز کردن کشور از اعزام بیمار به خارج از کشور و صرفه جویی ارزی در هزینه های درمانی بیماران تاسیس کرد که از آن به عنوان خدمتی ماندگار میتوان یاد کرد.

گفتنی است، امروز مورخ 5 دی ماه 1402 اولین سالگرد درگذشت مرحوم دکتر عباس شیبانی با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سایر مسئولین مربوطه و به ویژه دوستداران ایشان در سالن همایش هتل قلب برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم نکوداشت زنده یاد دکتر عباس شیبانی/ خدمتی ماندگار

برگزاری مراسم نکوداشت زنده یاد دکتر عباس شیبانی/ خدمتی ماندگار