مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:202024-01-15پزشكي

آماری نه چندان خوب از میزان مرگ و میر کودکان دنایی و یک دلیل نامشخص


محمد یزدانپناه رییس شبکه بهداشت و درمان دنا در این نشست می گوید سال 1401 متاسفانه بالاترین مرگ و میر نوزادان را بالاتر از شاخص کشوری داشتیم و علت آن نارس بودن این نوزادان است که تاکنون علت نارس بودن این نوزادان مشخص نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه سالانه مجمع سلامت شهرستان دنا در راستای مدیریت همه جانبه و جلب مشارکت مردم در تأمین سلامت عمومی به همت شبکه بهداشت و درمان دنا با حضور فرماندار دنا، بخشدار پاتاوه، موسوی زاده رییس مرکز سیاست گذاری سلامت دانشگاه و اعضای شورای اداری در سالن شبکه بهداشت و درمان دنا برگزار شد.

محمد یزدانپناه رییس شبکه بهداشت و درمان دنا در این نشست گفت: کارهایی برای ارتقا سلامت مردم شهرستان دنا صورت گرفته است کارهای برنامه محور، برنامه سند بیماری های غیرواگیر برنامه امنیت غذایی و اسناد ابلاغی از وزارتخانه انجام می گیرد بر اساس اسناد جوانی که مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع حساسیت ویژه ای دارند.

وی اظهار داشت: شاخص های سلامت ما در حول چهار محور است، نوزدان کودکان و مادران باردار، معلولین و موالید، نوزادان کم وزن و بحث سالمندان است که بسیاری از کشورها روی این موضوع خیلی درگیر هستند، بحث خودکشی که آمار خوبی نیست و می طلبد متولیان بهداشت و دیگر مسوولان راهکاری برای این مهم پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری نه چندان خوب از میزان مرگ و میر کودکان دنایی و یک دلیل نامشخص

آماری نه چندان خوب از میزان مرگ و میر کودکان دنایی و یک دلیل نامشخص