مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 20:052024-01-20اجتماعي

پلیس راهور خواستار کاهش سن معاینه فنی خودروها شد


رییس پلیس راهور فراجا خواستار کاهش سن معاینه فنی خودرو به 2 سال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سردار سید تیمور حسینی در حاشیه بازدید از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به مناسبت روز ملی هوای پاک انجام شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: حوزه ترافیک یک حوزه استثنایی است و از ابعاد مختلف، فعالیت و کیفیت این سیستم روی زندگی تک تک انسان ها و حتی به عبارت دیگر موجودات زنده موثر است، به همینن دلیل نیز همه وظیفه دارند که به ارتقاء کیفیت و استاندارد این سیستم کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش خودرو در حوزه ترافیک افزود: در کنار مؤلفه راه و عامل انسانی، خودرو نقش بسیار مهمی در سیستم ترافیک دارد و در دو حوزه کاملا مهم یعنی حوزه زیست محیطی و حفظ جان انسان ها آثار زیان بار خود را نشان داده و خیلی مهم است که در طراحی خودرو هر دو جنبه دیده شود.

امروز در دنیا کاملا نگاه جامعی به طراحی خودرو وجود دارد و خودروها روز به روز با فناوری های جدید با حداقل آلایندگی و حداکثر ایمنی تولید می شوند.

حسینی ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته اصل بر این است که انسان ممکن است در رانندگی و در هرلحظه مرتکب خطا شود پس در طراحی راه و خودرو باید یکسری پیش بینی های فنی و ایمنی پیاده سازی شود که بتواند خطای انسان را جبران کند که در مورد راه و جاده اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور خواستار کاهش سن معاینه فنی خودروها شد

پلیس راهور خواستار کاهش سن معاینه فنی خودروها شد