مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:052023-12-25اقتصادي

فروش 350 هزار تنی برنج تازه گیلان تا پایان سال/ آماده صادرات به روسیه هستیم


مدیر تعاون روستایی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر حدود 1500 تن برنج تازه(امسال) را از کشاورزان خریداری کردیم، ادامه داد: تا پایان سال 300 تا 350 هزار تن برنج به فروش می رسد.

- ایسنا/گیلان مدیر تعاون روستایی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر حدود 1500 تن برنج تازه(امسال) را از کشاورزان خریداری کردیم، ادامه داد: تا پایان سال 300 تا 350 هزار تن برنج به فروش می رسد.

کیوان حسن پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تولید سالانه 700 تا 750 هزار تن برنج کیفی در استان گیلان، اظهار کرد: بخشی از تولیدات استان مربوط به برنج پرمحصول است، اما برنج کیفی بخش عمده تولید را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه قیمت تمام شده تولید هر کیلو برنج از زمان کاشت تا برداشت برای کشاورز 85 هزار تومان است، افزود: متاسفانه قیمت خرید برنج بسیار پایین بوده و مورد رضایت کشاورز نیست و لذا برای مناسب تر شدن این قیمت تلاش می کنیم تا حداقل به 90 هزار تومان برسد و منصفانه و اقتصادی شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان قیمت خرید تعاونی را بین 75 تا 78 هزار تومان دانست و تصریح کرد: سازمان تعاون روستایی استان، برنج تولید شده را مستقیم از کشاورز خریداری و سپس سورت(درجه بندی) و بسته بندی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 350 هزار تنی برنج تازه گیلان تا پایان سال/ آماده صادرات به روسیه هستیم

فروش 350 هزار تنی برنج تازه گیلان تا پایان سال/ آماده صادرات به روسیه هستیم