مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:502023-12-28اجتماعي

تداوم محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال


محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال تداوم دارد و در این زمینه محدودیت کامیون و کامیونت در محور هراز اجرا شد.

- یدالله جهان تاب امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد پنج شنبه ای با ترافیک عادی و روان در جاده های شمال هستیم.

وی افزود: باتوجه به هشدار هواشناسی از بعدازظهر امروز شاهد بارش در سطح محورهای استان هستیم که احتمال ریزش سنگ در کوهستان ها وجود دارد و تاکیدمان به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری به ویژه در ارتفاعات استان مازندران است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 8 دی ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر ها از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه هشتم دی ماه امسال از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه است؛ البته این محدودیت درصورت بروز ترافیک سنگین اجرا می شود.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 8 دی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال

تداوم محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال