مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 18:202024-01-12اجتماعي

تشکیل ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان آذربایجان شرقی


ارائه اطلاعات کلی قله هدف صعود، مکان های آنتن ده، مسیرهای ایمن صعود، آشنایی با محیط زیست و اطلاع از حیات وحش منطقه ، آموزش کار با جی پی اس و نیز رصد صعودهای کوه نوردان اهم فعالیت های این ستاد است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز؛ میر علی آقاسیدی با اشاره به لزوم ارائه اطلاعات درست و پشتیبانی فنی کوه نوردان در حین صعود به قلل اظهار کرد : یکی از مهمترین موارد پیشگیری از حوادث کوه نوردی توجه به شاخه آموزشی ناوبری هست از همین رو ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان استان تشکیل و شروع به فعالیت کرد.

 رییس هیات کوه نوردی و صعودهای ورزشی آذربایجان شرقی گفت: این ستاد با اطلاع قبلی و نسبت به شرایط جوی هر هفته در یکی کوهستان های استان مستقر و نسبت به ارائه اطلاعاتی از قبیل اطلاعات کلی قله هدف، مکان های آنتن ده، مسیرهای ایمن صعود، آشنایی با محیط زیست و اطلاع از حیات وحش منطقه ،آموزش کار با چی پی اس و نیز رصد صعودهای کوه نوردان ارائه خدمات خواهد نمود.

وی ارتباط موثر این ستاد با معاونت امداد و نجات هلال احمر را یکی از مهترین اهداف پیشتیبانی خواند و افزود: این ستاد با هماهنگی امداد و نجات هلال احمر بعنوان لایه اول امدادی در حوادث کوه نوردی نیز ارائه خدمات خواهد کرد و در صورت لزوم و نیاز به کمک بیشتر با ارسال اطلاعات منطقه و حاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان آذربایجان شرقی

تشکیل ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان آذربایجان شرقی