مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:052024-01-19سياسي

طرح همیار بازآفرینی به صورت پایلوت کشوری در گناباد اجرا می شود


طرح همیار بازآفرینی برای اولین بار در شهر گناباد و به صورت انتخابات در مساجد محلات در راستای همکاری با شهرداری برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار گناباد گفت: طرح همیار بازآفرینی برای اولین بار در شهر گناباد و به صورت انتخابات در مساجد محلات در راستای همکاری با شهرداری برگزار می شود.

مهران حسین زاده در گفت و گو با ایسنا در خصوص طرح بازآفرینی شهری و طرح همیار بازآفرینی که به صورت پایلوت کشوری در این شهر اجرا می شود، اظهار کرد: بازآفرینی شهری یک بینش جامع، یکپارچه و عملیاتی است که به حل نهایی مشکلات شهری منتهی می شود و در پی این است که با ایجاد تغییرات مثبت و پایدار، مسبب بهبودی شرایط فیزیکی، اجتماعی، اقتصادی و محیطی شهر شود.

وی ادامه داد: بازآفرینی شهری به مفهوم احیا، تجدید حیات و نوزایی شهری و به عبارتی دوباره زنده شدن شهر است و نشان می دهد که بدون حضور و مشارکت گسترده مردم در امر بهسازی و نوسازی شهری، امکان موفقیت و تحقق اهداف برنامه های بازآفرینی غیرممکن است.

شهردار گناباد خاطرنشان کرد: بازآفرینی حفظ و زنده کردن هویت تاریخی است؛ یعنی بازآفرینی به تاریخ، به زندگی و خاطرات جمعی مردم ربط دارد.

باید در صورتی که المان های تاریخی وجود دارد حفظ و اگر از بین رفته است بازآفرینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح همیار بازآفرینی به صورت پایلوت کشوری در گناباد اجرا می شود

طرح همیار بازآفرینی به صورت پایلوت کشوری در گناباد اجرا می شود