مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:552023-12-27سياسي

راه اندازی فاز اول شهرک ضایعات در دستور کار جدی فرمانداری یزد


با توجه به ضرورت اجرای سند توسعه یزد و درخواست های مردم در انتقال واحدهای صنفی ضایعاتی به بیرون شهر، راه اندازی فاز یک شهرک ضایعات در مراحل پایانی قرار گرفته است.

- ایسنا/یزد فرماندار یزد گفت: با توجه به ضرورت اجرای سند توسعه یزد و درخواست های مردم در انتقال واحدهای صنفی ضایعاتی به بیرون شهر، راه اندازی فاز یک شهرک ضایعات در مراحل پایانی قرار گرفته است.

سیدمحمدرضا مدرسی در جریان بازدید از این مجموعه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مسئولان دستگاه های قضایی و مرتبط برگزار شد، بر ضرورت تسریع در راه اندازی فاز یک این شهرک تاکید و تصریح کرد: بیش از 400 قطعه زمین 300 متری در شهرک ضایعات با هماهنگی اتاق اصناف طراحی شده است که 41 قطعه از فاز یک شهرک ضایعات آماده راه اندازی، جهت انتقال واحدهای ضایعاتی است و این روند تا انتقال تمامی واحدهای یادشده در شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که شهرک ضایعات یزد می تواند به عنوان اولین شهرک ضایعات بخش خصوصی در زمینه ضایعات فلزی و پلاستیکی در کشور مطرح شود، افزود: طبق توافقات صورت گرفته، مجموعه ای هم برای استقرار نیروی انتظامی در این شهرک در نظر گرفته شده است.

مدرسی در ارتباط با وضعیت واحدهای ضایعاتی شهرستان یزد هم گفت: اولویت واگذاری قطعات به متقاضیانی است که دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فاز اول شهرک ضایعات در دستور کار جدی فرمانداری یزد

راه اندازی فاز اول شهرک ضایعات در دستور کار جدی فرمانداری یزد