مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:202024-01-16سياسي

دختران ایران دغدغه مند و مجاهد


دختران دهه هشتادی شیرازی به تازگی در کنار هم گروهی دوستانه و جهادی را به منظور انجام امور و مناسبات فرهنگی و اجتماعی تاسیس کردند تا در همراه هم اتفاقات و خاطرات مفیدی را رغم بزنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، گروهی از دختران دهه هشتادی شیرازی با دغدغه مندی درباره احوالات اجتماعی تصمیم به تأسیس گروهی دوستانه و جهادی گرفتند تا در کنار هم با پرداختن به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جهت پیشبرد و توسعه جامعه به سمت موفقیت موثر باشند.

سرپرست این گروه در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: روزی که با دوستانم تصمیم به راه اندازی چنین گروه دوستانه ای گرفتیم با خودمان و امام عصر (عج) عهد بستیم تا در راه آرمان های والای امت اسلامی و ارزش های انسانی از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

نرگس ترابی گودرزی گفت: پیش از این شخصا همراه سایر دوستانم در امور و مناسبات فرهنگی فعالیت های زیادی داشتیم اما از آبان ماه سال جاری تصمیم گرفتیم به صورت دوستانه و جهادی گروهی برپا کنیم  و در کنار هم اتفاقات مفید و شیرینی را رغم بزنیم .

او ادامه داد: از پیش با مجموعه های جهادی آشنایی نسبی داشتم ، حقیقتا جهادی ها دنیای زیبا و شیرینی را دارند همین امر باعث شده بود به عنوان یک خبرنگار بیشتر سوژه های خود را حول محور و موضوع گروه جهادی انتخاب کنم و پرداختن به موضوعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران ایران دغدغه مند و مجاهد

دختران ایران دغدغه مند و مجاهد