مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:502024-01-15سياسي

حمایت قاطع اعضای شورای شهر ساری از مواضع استاندار مازندران در خصوص سد فینسک


 هشتادودومین نشست علنی شورای اسلامی شهر ساری، محل بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات گوناگونی بود که یکی از آن ها اعلام حمایت اعضای این شورا از سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در توقف سد فینسک بوده است.

- ایسنا/مازندران  هشتادودومین نشست علنی شورای اسلامی شهر ساری، محل بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات گوناگونی بود که یکی از آن ها اعلام حمایت اعضای این شورا از سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در توقف سد فینسک بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همین زمینه پرویز شعبانی رییس شورای شهر ساری در هشتاد و دومین جلسه شورای شهر ساری که شامگاه 24 دی برگزار شد، از سید محمود حسینی پور استاندار مازندران به واسطه دفاع از حقوق مردم ساری در ارتباط با موضوع سد فینسک حمایت کرد و گفت: گویا رییس شورای اسلامی شهر سمنان مباحثی در فضای مجازی مطرح کرده که لازم است با حفظ جایگاه حقوقی، احترام همسایگی با مازندران را به جا آورد.

علی عاشقان عضو شورای شهر ساری، نیز با بیان اینکه مواضع استاندار مازندران در خصوص سد فینسک ستودنی است، گفت: ما نیز مسئولان استان را همراهی می کنیم.

سید افشین راسخ، از دیگر اعضای شورای شهر ساری، بیان کرد: از استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران انتظار داریم در بحث سد فینسک و در خصوص اعتبارات ارزش افزوده ورود کنند تا حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع اعضای شورای شهر ساری از مواضع استاندار مازندران در خصوص سد فینسک

حمایت قاطع اعضای شورای شهر ساری از مواضع استاندار مازندران در خصوص سد فینسک