مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:202024-01-12سياسي

تایید صلاحیت شده ها از چارچوب قانون خارج نشوند


افرادی که خودشان را در معرض انتخاب مردم قرار می دهند و از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند باید توجه کنند از اخلاق، انصاف و چارچوبه قانونی که شما را عزت داد و تایید صلاحیت کرد نباید خارج بشوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام هاشمی منش در نماز جمعه این هفته اظهار کرد: فردا اول ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر ع است.

وی بیان کرد: این ماه مبارک ، ماه بندگی است هر چند تمام ماه ها برای عبادت هستند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: انسان در کنار توحید باید به نبوت و امامت اعتقاد داشته باشد اینها ستون های دین اسلام هستتد، همانگونه که امام باقر فرمود اسلام بر 5 چیز بنا گذاشته شده است که مهمترین آنها مسئله ولایت است.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: امام باقر در ائمه معصوم آخرین شاهد واقعه کربلا بود وی در آن زمان 4 سال داشتند، دوره ایشان قریب به 19 سال طول کشید و مهم ترین لقب وی باقرالعلوم است.

وی گفت: امام باقر در تمامی علوم از قبیل تفسیر ، فقه و اخلاق و سایر مباحث اسلامی شکافتند و جرقه یک دانشگاه بزرگ اسلامی را زدندکه در واقع بعد از آن دانشگاه جعفری امام صادق ع تشکیل شده است.

امام جمعه گچساران ضمن اشاره به اینکه امام صادق حق بزرگی بر گردن ما دارند خاطرنشان کرد: دوشنبه 3 ماه رجب شهادت امام هادی ع است، تسلیت می گوییم ، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت شده ها از چارچوب قانون خارج نشوند

تایید صلاحیت شده ها از چارچوب قانون خارج نشوند