مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:452024-01-13حوادث

بویینگ این بار در ژاپن حادثه آفرید


«آل نیپون ایرویز» (به اختصار آنا) امروز (شنبه) پس از ایجاد یک ترک بر روی شیشه کابین خلبان هواپیمای بویینگ 737 به فرودگاه مبدا تغییر مسیر داد.

- آل نیپون ایرویز (به اختصار آنا) امروز (شنبه) پس از ایجاد یک ترک بر روی شیشه کابین خلبان هواپیمای بویینگ 737 به فرودگاه مبدا تغییر مسیر داد.

 درحالی که کمتر از 2 هفته از حادثه هوایی منجر به مرگ پنج نفر در یکی از فرودگاه های توکیو می گذرد، یک هواپیمای بویینگ 737 دیگر در مرکز ژاپن حادثه آفرید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آل نیپون ایرویز (به اختصار آنا) امروز (شنبه) پس از ایجاد یک ترک بر روی شیشه کابین خلبان هواپیمای بویینگ 737 به فرودگاه مبدا تغییر مسیر داد.

  کیودو به نقل از این هواپیمایی گزارش داد که پرواز 1182 در مسیر فرودگاه تویاما در پرواز بود اما حدود ساعت 11:20 (به وقت محلی) به فرودگاه نیو چیتوز در شهر ساپورو بازگشت.

  این هواپیما که حامل 59 مسافر و 6 خدمه پرواز بود، بدون تلفات جانی در فرودگاه نشسته است.

  روز اول ژانویه زمانی که ژاپن هنوز در حال سامان بخشی به وضعیت زلزله زدگان در استان ایشیکاوا بود، یک هواپیمای مسافربری پس از برخورد با یک هواپیمای گارد ساحلی در باند فرودگاه هانه دا توکیو به طور کامل در آتش سوخت اما پیش از آن تمام سرنشینان سالم از آن خارج شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بویینگ این بار در ژاپن حادثه آفرید

بویینگ این بار در ژاپن حادثه آفرید