مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:202024-01-03اقتصادي

تامین مواد اولیه مشکل اساسی واحدهای صنعتی در چهارمحال و بختیاری


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: بهره برداری از خطوط تولید ایجاد شده در استان نیازمند مواد اولیه است که متاسفانه در کشور ظرفیت تامین ماده اولیه توسط پتروشیمی ها، - فضل الله رحمتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بهره برداری از خطوط تولید ایجاد شده در چهارمحال و بختیاری نیازمند ماده اولیه است که متاسفانه در کشور ما ظرفیت تامین ماده اولیه توسط پتروشیمی ها، مجموعه فولاد و همچنین تخصیص ارز دچار مشکل شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان دارای معدود صنایع بزرگ است، افزود: صنایع بزرگ و پیشران سهم بسزایی در اشتغال و توسعه صنعتی مناطق دارد.

رحمتی عنوان کرد: در خصوص تامین مواد اولیه در استان با هماهنگی وزارتخانه اولویت بهره برداری با صنایع پیشران است، همچنین در تلاش هستیم با معرفی ظرفیت های استان زمینه را برای جذب بخش خصوصی و استقرار صنایع بزرگ فراهم کنیم.

وی ادامه داد: لازم است در خصوص تامین ماده اولیه یا تخصیص ارز به زنجیره های توسعه نگاه ویژه ای شود.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: واحدهای نیمه تعطیل سرمایه مردم است و فعال شدن آن ها از اولویت های اساسی است که هم اکنون در حال پایش واحدها هستیم تا به روز و تکمیل شوند و ظرفیت تولید و اشتغال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مواد اولیه مشکل اساسی واحدهای صنعتی در چهارمحال و بختیاری

تامین مواد اولیه مشکل اساسی واحدهای صنعتی در چهارمحال و بختیاری